Munkatársaink

Váczi Zoltán

 

 

 

 

 

 

 

ZOLI – A REALISTA

Zoli a cég ügyvezetője, mégsem ezért a tulajdonságáért becsülik leginkább a kollégái és ügyfelei. Sokkal inkább azért, mert ő az, aki hatodszor is ugyanolyan türelemmel magyarázza el a megoldási lehetőségeket, mintha először tenné. Valamint azért is, mert a „túl kreatív” terveket, megoldási javaslatokat képes józan érvekkel alátámasztva egy pillanat alatt visszarántani a való világba.

Sokéves számviteli-, adó- és cégvezetési tapasztalatainak köszönhetően olyan adatbázist és információs rendszert épített ki, melynek segítségével mindig naprakész információval áll az ügyfelek rendelkezésére.

Aludni még senki nem látta. Bizonyára azért, mert ha aludna, akkor a sok ügyfél ügyes-bajos dolgai mellett nem maradna ideje a hétfői baráti találkozókra, a világkörüli utak aprólékos megszervezésére, a bográcsfőzésekre, színházra, koncertekre és hajnalban nem tudná összerakni a másnap reggelre kért időszakos mérleget.

Mottója: 

Kérdezni ingyen van – ha nem kérdezel és elrontod, a javítás többe kerül

 

Tóth Zsuzsanna

 

 

 

 

 

 

 

ZSUZSA – A BÖLCSÉSZ

Miután saját bőrén megtapasztalta a nemzetközi nagyvállalatok és a kkv-k előnyeit és hátrányait, Zsuzsa volt a back-office profil kialakításának építőmestere.

Számára mindig az ember áll a középpontban, ami talán érthető is, ha figyelembe vesszük, hogy pedagógusként, majd bölcsészként indult el a pályán. Ez ad magyarázatot arra is, hogy általában ő a tartalom szülőanyja és a kreatív koncepciók kitalálója is.

Génjeiben hordozza a segítőkészséget és szívesen osztja meg tudását másokkal.

Szabadidejében leginkább a zöldbe menekül, hogy biciklivel vagy gyalogosan hódítsa meg az új célpontokat, de szívesen tölt el hosszú órákat egyetlen könyv társaságában is. Imád sütni, szerencsére mindig akad közönség az új receptek tesztelésére.

Ő mondta:

10 év után is jó itt dolgozni, mert közösen, tudásunkat és tapasztalatainkat összeadva fejlesztjük a céget és munkánkkal segítünk másokat abban, hogy hozzánk hasonlóan, kellemes és inspiráló közegben, csapatként építkezzenek.

 

Gesztesi Erika

 

ERIKA – A LOGISZTIKUS

Erika 2017-ben csatlakozott a csapathoz, de mindannyiunknak úgy tűnt, hogy annyira természetesen idetartozó, mintha a kezdetektől együtt dolgoznánk.

A rövid betanulási időszak után azonnal a mély vízben találta magát. Szerencsére jó úszó és azóta is sikeresen átverekszi magát a hullámokon. Energikus személyiségével képes pillanatok alatt elhitetni bárkivel, hogy a precizitást igénylő munkahelyi feladatok elvégzése és a nagy család ügyes-bajos dolgainak intézése nem lehetetlen, csak logisztika kérdése. Problémamegoldó képességét 3 gyermeke edzi folyamatosan, erre a munkában is nagy szükség van, bármikor lehet rá számítani. Kimeríthetetlen energiájához egy nagy adag segítőkészség is társul és a csapatban alapkészségnek számító pozitív szemlélet és jó humor terén is hozza az elvárt szintet.

Ő mondta:

Az Avantázs álmaim munkahelye, ahol azt csinálhatom amire mindig is vágytam, mert önállóságot és csapatmunkát egyaránt igényel. A sikereket közösen éljük meg, a munka itt kikapcsolódás és kihívás egyben.

 

Gyarmati-Szilágyi Dóra

DÓRI – A HATÁRIDŐK ZSONGLŐRJE ÉS AKROBATÁJA (kis időre a zsonglőr a színfalak mögé húzódott)

Dóri 2017 május elején gyakornokként érkezett a céghez és akrobatákat meghazudtoló gyorsasággal ugrotta át ezt a pozíciót. Ő a biztos pont, aki minden határidőt számon tart és zsonglőrként bánik a hiánypótlások beadásával. Gyors és pontos munkájával hamar kivívta a “nélkülözhetetlen” címet.

Míra baba kedvéért 2020 év végétől tartott egy kis szünetet és mióta visszatért már 2 új munkaterületet is “kitanult”. Így a zsonglőrködésben is szintet lépett, néha csodálkozunk is azon, hogy hó elején miből futja még mosolyra is amikor szinte ki sem látszik a pénzügyi- és a HR adminisztráció kupacából.

Ő mondta:

Örülök, hogy egy munkahelyen belül több adminisztrációs területen szerzett tapasztalatot is magaménak tudhatok, nap mint nap van lehetőségem kihívásokkal megküzdeni, így a munkaidőmön belüli- és kívüli priorizálást is folyamatosan gyakorolhatom.

 

Huszkáné Lantos Petronella

 

 

 

 

 

 

 

PETRA – A TAVASZ SZINONÍMÁJA

Petra 2018-ban, nagyon fiatalon, gyakornokként érkezett hozzánk, élete első munkahelyére, a napi 2 órás autózás ellenére mindig pontosan. Szorgalma és elhivatottsága az első perctől nyilvánvaló volt, a már összeszokott kis csapat segítőkészsége és a pozitív munkahelyi légkör pedig tavaszi szellőként fújta el a kezdeti tapasztalathiányt. Néhány hónap alatt egy minden új ismeretre és gyakorlatra nyitott, önállóan dolgozó projektmenedzserrel gazdagodtunk, aki azt is képes elhitetni, hogy még a monoton munkának is megvan a szépsége, mert csak a folyamat végén látjuk meg a gyümölcsét.

És a tavaszi szellő minden évben új színt kavar, 2021 áprilisában a tavaszi virágokkal szegélyezett út lépéseit egészen a házasságkötő teremig vezette, 2022 óta az irodai munka helyett egy gyönyörű kislány köti le minden percét és ki tudja mit hoz a következő tavasz…?

Ő mondta:

Azért szeretek itt dolgozni, mert jó környezetben, támogató munkatársakkal dolgozhatok olyan projekteken, amik ösztönzőleg hatnak rám, valamint a munkám során sok ismeretet és tapasztalatot szerezhetek.

 

 

dr. Görög Judit

JUDIT- A PARAGRAFUS SZELÍDÍTŐ

Judit 2020 augusztus elején érkezett hozzánk, jogi-, közgazdasági- és élettapasztalatokkal jól megtömött tarisznyával. Azóta folyamatosan azt kutatjuk, hogy ebben az apró, sportos nőben hogy fér meg a jogi, gazdasági, HR profi szaktudás mellett ennyi empátia, magabiztosság, segítőkészség, barátság és anyai ösztön. Varázsereje talán az eredmény elérését mindig szem előtt tartó kitartásában rejlik.

Feladatköre jogi tanácsadásnak indult és néhány hónap alatt teljes üzletággá duzzadt. Ő az, aki a legbonyolultabb jogszabályokat is képes érthetővé tenni bárki számára, a Munka törvénykönyvét is betéve tudja, ráadásul a folyamatos módosításokkal is lépést tud tartani. Már nem tudjuk és nem is igazán akarjuk elképzelni, hogy milyen volt a cég nélküle.

Ő mondta:

Szeretem az embereket, a változatos szakmai munkát, hiszek a közös célokban, közös munkában. Jogász-közgazdász végzettséggel termelő, szolgáltató, kereskedelmi cégeknél, HR, jog, igazgatási területeken, mindig  egy cégnél, mindig egy csapatban, mindig egy megbízónak, sok kiváló munkatárssal együtt dolgoztam és dolgozom most is.

” Egynek minden nehéz, soknak semmi sem lehetetlen.”

 

Balaicz Judit

JUDIT – A PÁLYÁZATI TUDÁSBÁZIS

Judit 2020 október elején hozott új színt és új szaktudást a pályázati üzletágba. Mivel ő az elmúlt években már több pályázati konstrukció projektmenedzsmentjét végezte professzionális szinten, szaktudásának köszönhetően a cég pályázati portfóliója is bővült, ráadásul profizmusa a pályázatos csapat folyamatos fejlesztését is szolgálja. Cserébe napi szinten megtapasztalhatja a csapatmunka előnyeit, a közös munka gyümölcsének ízét.

Ő mondta:

Az Avantázs csapatában megosztjuk egymással a tapasztalatainkat és a tudásunkat. Ezáltal mi is többek leszünk és az ügyfeleink számára nyújtott szolgáltatásaink is komplexebbek.

 

Csenki Andrea

 

ANDI – A KINCSTÁR(AK) ŐRZŐJE

Sokak számára a pénzügyi terület száraz, egysíkú. A pénzügyes egyfajta “szürke eminenciás”, aki a háttérből intézkedve segíti, támogatja a vállalat / cég / vállalkozás / csapat / egyén sikerét. A pénzügyes akkor végzi munkáját megfelelően, ha a pénzügyi folyamatok a háttérben szabályozottan, olajozottan, fennakadások nélkül működnek és a pénzügyi feladatok nem kerülnek rivaldafénybe. Elsősorban számokkal dolgozik, ugyanakkor a kollégákhoz való kapcsolódás sem okoz gondot neki.

Az nem vitás, hogy a céges kincstár kulcsa nála van a legjobb helyen, de a csapat többi tagja szerint otthon minden bizonnyal a varázs-padlás kulcsa is a zsebében van, ugyanis minden ünnepi alkalomra kincsek arzenálját varázsolja elénk.

Ő mondta:

Az Avantázsnál egy összeszokott, összekovácsolt kis csapat, segítőkész, támogató munkatársak, kellemes, pozitív munkahelyi légkör fogadott, ahol az egyéni és vállalati értékek összeegyeztethetőek. Bízom benne, hogy tapasztalatommal hozzá tudok járulni az Avantázs szakmai csapatának színvonalas működéséhez.

 

Dormány Gábor

 

GÁBOR – A MAXIMALISTA 

Gábor szerteágazó szakmai tapasztalatait minden projektben maximalizmussal ötvözi. Korábbi, pályázatos együttműködésünk sikerén felbuzdulva 2023-ban egy nagy egyetemi projekt vezetőjeként csatlakozott az Avantázs csapatához. Az egyetemi intézmények napirendjének, a leltározó csapatok beosztásának, az új megrendelések logisztikájának összehangolása még egy ilyen tapasztalt karmesternek is kihívás, de neki valahogy mégis sikerül. Igaz, az alvás csak néha villan fel opcióként a sűrű időszakokban.

Ő mondta:

Van kupac, van lapát, csináljuk…