Az Avantázs Kft. elindítását megelőzően az itt dolgozó csapat tagjai a gazdasági élet különböző területein dolgoztak. A back-office profilt az eddigi tapasztalatok közös nevezője, a kkv-k működési szükséglete hívta életre.
Mindannyian egyetértettünk abban, hogy a kkv-k sokkal rugalmasabban alkalmazkodnak a folyamatos gazdasági, pénzügyi, politikai változásokhoz, mint a nagyvállalatok, ugyanakkor nincs arra lehetőségük, hogy külön szakembert alkalmazzanak a HR területre, a pályázatok folyamatos monitorozására, írására és menedzsmentjére, a legelőnyösebb hitelkonstrukciók felkutatására, a jogi ügyeik gördülékeny kezelésére, a megfelelő üzleti partnerek felkutatására vagy a tevékenységükhöz illeszkedő nemzetközi projekt megtalálására – így jelentős lehetőségektől esnek el vagy az erőforrás-gazdálkodás hiánya miatt kerül válságba a cég.
2014 év elején eldőlt, hogy a Bálnax Kft. profilt és nevet vált és elindult a kkv-k működését segítő, a szervezetet és gazdálkodást is előnyére formáló Avantázs Kft.
Az elmúlt években partnerhálózatot hoztunk létre és a hazai kkv-k mellett külföldi partnerek, valamint civil- és nonprofit szervezetek működését is segítjük.
Csapatunk létszáma folyamatosan nő, emellett projektjeink szakmai sikerének érdekében rendszeresen külső szakértők bevonásával dolgozunk.
2020-tól a csapatunkhoz csatlakozó új kollégák szakértelmének köszönhetően a jogi tevékenység külön üzletággá fejlődött és a pályázati portfóliónk is kibővült.